Helg i bakandets tecken

Känner mig helt slut! Helgen har passerat i ett rasande tempo! Jag har dessutom haft ett enormt baksug (kul ord, jag vet!) och har haft på mig förklädet en del. Fyra sorters kakor blev det, men jag hade laddat upp för fler. Svårt komma till skott ibland då man har en liten som vill ammas i tid och otid.
 
Idag ska jag in till jobbet och träffa chefen för samtal så att han ska kunna sätta min nya lön sen. Blir spännande se vad man får i plånboken, alla slantar är alltid välkomna! Tyvärr har en förkylning börjat smyga sig på, så det bidrar väl till att jag känner mig trött i hela kroppen. Attans.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Åsa

Så länge det bara är matriella skador efter sådant oväder ska vi inte klaga, dethadekunnat bli så mycket värre,
Slapp Ni strömavbrott?
På Elins skolgård ser det för jäkligt ut efter träden spm föll, jag hoppas de reder upp det innan nån unge hinner göra sig illa,
Vad för kaksort är det på de två översta bilderna?
Så hima duktig och kreativ Du varit, bra jobbat!

2013-11-18 @ 08:25:57
URL: http://naltabblovers.blogspot.se
Postat av: Fröken M

Gott ! jag älskar småkakor :)

Jadu, Viggo var ju prickig i ett par veckor och jag får nya prickar hela tiden, men jag hoppas att jag ska nå "slutet" snart så att de kan torka ut och försvinna !! Jag mår ju tack och lov inte speciellt dåligt förövrigt, men det är just det där eviga kliandet !!
Kram

2013-11-18 @ 08:45:43
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Anna - Vitt eller svart

Här bakades det Brysselkex i en hast, men en hel hög med saffran är inköpt så det blir mer sådant i veckan. :)

2013-11-18 @ 09:37:38
URL: http://vittellersvart.blogspot.se/
Postat av: Beatrice, mamma till Robin och Jennifer

Härligt med kakor och bakande :) Och visst är baksug ett roligt ord! ;)

Postat av: ansepanse

vad duktig du har varit och fina blev dina kakor :)
Sv: mm, jag vet, jag kände nog lite så där jag också, det är en trygghet med den fasta telefonen men jag har lovat mig själv att jag alltid ska se till att det är tillräckligt batteri i min mobil, jag har den ju för min trygghets skull annars också så.....
krya på dig nu
kramar

2013-11-18 @ 11:21:10
URL: http://kinaguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Matbloggstoppen


Follow on Bloglovin

RSS 2.0