Post på vift?!

Fantastiskt! Har precis fått veta att ett viktigt brev till mig gått i retur till avsändaren. Brevet var adresserat till min gamla adress, men borde ha kommit fram då jag valde eftersändning av min post när jag gjorde adressändringen i somras. Men icket. Har inte fått någon post eftersänd alls senaste 1-2 månaderna, men har trott att inget helt enkelt har skickats till gamla adressen. Nu börjar jag fundera om jag gått miste om mer post där avsändaren inte har försökt kontakta mig ytterligare när de fått sitt brev i retur?!
 
 
Tack för det, Adressändring
 
bild från chilli.se
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jo jag har läst böckerna på listan i min blogg under 2013, jag läser i 10 minuters perioder, omkring 1 timme/dag, jag har alltid läst mycket,

Men trist att Du missat post, har Du kollat med adressändring om varför?

Här snör det nu hej vilt å blåser kylig vind,
inbjuder icke till utevistelse,

Tidigare, för nått år sedan, bakade jag varje vecka, det gör jag inte längre,

Ha en bra fredag,

2013-11-15 @ 14:54:00
URL: http://naltabblovers.blogspot.se
Postat av: Carolina

Sv: jag använde elvisp. Lycka till med baket! ;-)

2013-11-15 @ 15:15:38
URL: http://www.carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Matbloggstoppen


Follow on Bloglovin

RSS 2.0