Loppi blogbag

Hade äran att få hem en Loppi Blogbag, en goodiebag innehållandes produktnyheter. Tycker det är så kul att testa nya saker, så detta var perfekt för mig!
 
Det jag fick var:
 
- Croodarna på DVD. Perfekt för sonen, han tyckte filmen var så kul!
- Barnängen Sensitive Deo. Jag brukar ha svårt att hitta en deo som funkar för mig, tycker ofta att jag luktar pyton efter bara några timmar med de flesta deo-sorter jag provat. Men denna funkade, så det kommer bli inköp av Barnängens Sensitive Deo i framtiden!
- Santa Marias kryddblandning coriander & chili. Vi är en chiliälskande familj så vi ser fram emot att testa denna. Sitter och klurar på vad jag ska laga till...
- Reztart, kanon att ha med sig om man ska på en lång barnvagnspromenad och behöver fylla på energidepåerna lite snabbt.
- SweetDrops Stevia med chokladsmak från SweetLeaf. Detta var mest spännande av allt att prova! Tillsätt bara några få droppar i mjölken eller i ditt vattenglas och, voila, så smakar det god choklad! Det bästa är att det blir en chokladdryck helt utan tillsatt socker. Kommer absolut inhandla detta igen, då ska jag prova andra smaker som tex bärsmak.
 

Tack Loppi för att jag fick vara med och testa dessa produkter!
 

Kommentarer
Postat av: ansepanse

sweet drops, kanske något för mig då eftersom jag är typ-1 diabetiker, tack för tipset i vilket fall, jag ska googla på produkten
kramar

2013-10-30 @ 11:02:05
URL: http://kinaguld.blogg.se
Postat av: ansepanse

Sv: jo, det är fritt fram för diabetiker att använda sweet drops, det finns ingenting i de produkterna som kan påverka blodsockret :) jättebra
kramar

2013-10-30 @ 12:49:17
URL: http://kinaguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Matbloggstoppen


Follow on Bloglovin

RSS 2.0