Sug-elefant

I torsdags åkte jag på mitt första riktiga äventyr med båda barnen. Vi tog bussen hela vägen till mitt jobb för att säga hej och visa upp lillan. Var så roligt att träffa igen! En del hade jag inte sett sen innan semestrarna drog igång. Dessutom skötte sig lillan exemplariskt under tiden vi var där, så hon fick åka runt från famn till famn. Skönt med avlastning!
 
Lillan fick en tuff elefant med lappar att suga på av mina kollegor, den kommer nog användas flitigt lite längre fram. Stort tack för den!!
 

Kommentarer
Postat av: Beatrice, mamma till Robin och Jennifer

Vilken söt! Så snällt av dom :)

Skjortorna såg jag en bild på på Gustav & lillans Facebook sida, dom har inte skjortorna på hemsidan men om man mejlar dom så kan man beställa ändå :)

Postat av: Madde / ★ Livet som mamma och lärare ★

Åh så söt :)

2013-10-26 @ 11:17:28
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Matbloggstoppen


Follow on Bloglovin

RSS 2.0