Telefonterror

Ring, ring.
 
-Hallå?
-Hej! Du har blivit utvald att få rabatt på el då du fyllt i en enkät i samband med att du fick en babybox!!
-Uhm, jaha. Vad innebär det då?
-Det är helt fantastiskt detta. Bla bla bla...bla bla bla.... Du kommer få el till inköpspris och EON...
-Vänta, jag har Umeå Energi, betyder detta att jag måste byta elleverantör?
-Ja...?!
-Tack, det kunde du sagt på en gång. Jag tänker inte byta, så då får det vara.
 
3 minuter senare.
 
Ring, ring.
 
-Hallå?
-Hej! Jag har ett fantastiskt erbjudande till dig på en tidningsprenumeration!!
-AAAAAH!
 
 
Jag blir galen på dessa telefonförsäljare! Jag måste verkligen ta tag i det där att anmäla mitt mobilnummer till NIX, omedelbart!
 
 
http://cellphonemarketingtips.com/wp-content/uploads/2009/11/MobileMarketing-294x300.jpg

Kommentarer
Postat av: Madde / ★ Livet som mamma och lärare ★

Usch! De där är helt galet hur de kan tjata hål i huvudet på en :( .

2013-10-24 @ 20:33:11
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Matbloggstoppen


Follow on Bloglovin

RSS 2.0