Har du en farlig diskmaskin?!

Idag kan man läsa om brandfarliga diskmaskiner på Aftonbladet. Det är någon elektronisk komponent som tydligen kan börja brinna. De länkar även vidare till en sida där man kan kolla om ens egen diskmaskin är en av dessa. Så klart tillhörde våran den skaran... Suck. Så nu ska vi kontakta tillverkaren för att gå vidare med detta.
 
Har du en diskmaskin från Bosch eller Siemens som är tillverkad mellan 1999-2005 så tycker jag att du kan klicka dig vidare till Aftonbladets sida för mer info.
 
 
http://www.toutvendre.fr/Lave-vaisselle-BOSCH-Aquasensor_44689930L.jpg
(lånad bild från toutvendre.fr)

Kommentarer
Postat av: Fröken M

Usch !! Då finns det nog en viss risk för att även vår maskin är av den "mindre" bra sorten... :/

Nä, jag reglerar nog egentligen "inkomster och utgifter" ganska bra när det kommer till sötsaker och träning.
Med tanke på att jag har levt 30 år av mitt liv med BARA inkomster så lär inte "lite" smågodis nu när jag tränar 3-4 dagar i veckan göra någon skada.
MEN de påskyndar väl inte heller resultatet jag vill se men det är en annan femma !
Lite godsaker måste man få unna sig annars ore livet bra tråkigt !
Kram

2013-09-08 @ 09:58:27
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Matbloggstoppen


Follow on Bloglovin

RSS 2.0