Dags plocka fram köksassistenten igen

Nu är det helg och för min del betyder det bakning! Det är verkligen dags att köra igång inför julafton, bara elva dagar kvar. Igår fyllde jag och sonen på pepparkaksförrådet, frågan är vad det blir idag? Har sett många goda recept runt om på olika bloggar och jag ska nog ge mig på minst ett utav dem under dagen. Men jag skulle vilja hinna med lite julklappsshopping med. Frågan är om jag vågar mig ner på stan med barnvagnen? Lär ju vara smockfullt var man än går....
 
Bakar du något i dag eller under helgen?
 
 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Inte just i dag men lite smått och gott kommer det säkert att bli. Däremot så ska jag laga kycklingrätten som du tipsade om :-)

Ha en fin luciadag!

2014-12-13 @ 17:16:26
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Decdia

Inget bak men det blev bygge i alla fall! :)

2014-12-13 @ 22:13:51
URL: http://www.decdia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Matbloggstoppen


Follow on Bloglovin

RSS 2.0