Imorgon klär vi upp oss

Så hur gick det med gårdagens fotograferingen kanske nån undrar?! Jag tog kontakt med fotografen och förklarade läget, att sonen var sjuk och endast jag och dottern skulle kunna dyka upp. Då visade det sig att han hade EN tid kvar under resten av året och jag kunde få byta till den trots det korta varslet! Yey! Supersnällt! Så förhoppningsvis är alla pigga och krya imorgon för då ska vi till One Man Studio och fotograferas!
 
Ser fram emot att få bilder med oss alla fyra på.Som det är idag är det bara barnen som fotas, jag och sambon fastnar sällan och när det väl händer att vi är med på bild så är det bara en av oss. Men nu ska vi äntligen få en vettig familjebild. Hoppas jag iallafall, svårt säga i förväg hur barnen kommer bete sig. Eller den fotoskygga sambon :p
 
Håll gärna tummar och tår nu så att ingen av oss andra insjuknar i något och att sonen är feberfri imorgon!
 
Imorgon blir det klänningdags för lillan. Men kanske inte just den här klänningen.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Åsa

Så fin bild <3

Lycka till i morgon

2014-12-21 @ 13:56:02
URL: http://naltabblovers.blogspot.se
Postat av: anna

Vilken tur :) Kram

2014-12-22 @ 10:23:55
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/
Postat av: Cissi

Vilken söööööt klänning!

2014-12-23 @ 10:58:44
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Matbloggstoppen


Follow on Bloglovin

RSS 2.0