LOPPI blogbag - COOP Änglamark

Har fått ännu en blogbag från LOPPI, denna gång med KRAV-märkta produkter från COOP Änglamark!
 
Det jag fick i blogbagen var några nyheter, men även en klassiker som är stor favorit här hemma hos båda barnen.
 
Nyheterna var två "Klämmisar", smoothie på påse. Den ena hade smak av äpple, banan, jordgubbar, hallon och svarta vinbär och den andre hade smak av äpple, banan, aprikos, persika och mango. Tredje nyheten var även den en "klämmis", fast under namnet "Knölis". En puré med smak av morot, sötpotatis, äpple och palsternacka och inte så söt i smaken. Dessa tre har lillan redan ätit upp. Så fort hon ser dessa förpackningar blir hon helt till sig, för hon vet att det brukar vara något riktigt gott däri!
 
Utöver nyheterna fick vi även ekologisk fruktdryck utan tillsatt socker. Perfekt, för jag vill inte att barnen ska få i sig mer socker än nödvändigt. Särskilt inte lillan som fortfarande är så liten. Smidigt ha med sig dessa i skötväskan när vi ska iväg på äventyr någonstans!

Klassikern som följde med blogbagen var ekologiska majssnacks av majs och solrosolja. Lillan älskar dessa och de är tacksamma att ta till om jag behöver distrahera henne en stund med något ätbart.

 Stort tack LOPPI för denna fina blogbag!

 

 

Kommentarer
Postat av: camilla

Mums!
Kram!

2014-12-17 @ 12:39:23
URL: http://cammo69.blogspot.se
Postat av: Timeoftiger

Bra med dryck där det inte finns ett kilo socker med.

2014-12-17 @ 14:17:28
URL: http://timeoftiger.blogg.se/
Postat av: Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Kul med en ny blogbag! Jag hade totalt missat att anmäla mig till denna :)

2014-12-19 @ 21:30:59
URL: http://annasfotnoter.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Matbloggstoppen


Follow on Bloglovin

RSS 2.0