Vackra vinterdagar

Vi har haft ett fantastiskt väder i flera dagar nu! Lagom med snö, solsken och ett antal minusgrader. Jag älskar det här vintervädret, det är PRECIS så här det ska vara! Snön är så där mjuk och fluffig och världen är mysigt inbäddad i det mjuka. Efter julaftonens frossande var det så skönt igår att få ta sig ut en sväng med lillan. Vi gick en promenad runt kvarteret och jag märkte att även hon njöt av att få komma ut.
 
Ska strax bege mig ut igen med henne, känner att jag vill passa på för så här kommer det tyvärr inte vara resten av vintern. Hoppas ni alla har en avkopplande Annandag!
 
En bild från gårdagens promenad.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Härligt att komma ut en stund å njuta av frisk luft.

2014-12-26 @ 17:12:33
URL: http://naltabblovers.blogspot.se
Postat av: Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Vi har ju äntligen fått snö - på julafton och allt. (Tack för att du skickade hit lite!)
Idag tog vi hela familjen och traskade iväg och åkte pulka. Så kul tyckte vi allihop!
Det gäller att passa på för snart är väl snön borta.
Kram

2014-12-26 @ 22:56:58
URL: http://annasfotnoter.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Matbloggstoppen


Follow on Bloglovin

RSS 2.0