Dag 2

Jag fortsätter projekt gå-ner-i-vikt. Dag två fortlöpte lika bra som den första. Nästan. Det blev sallad till lunch och resterna av lasagnen till middag. Mellanmålet blev en liten clementin och..ehum...en sockerkaksbit. Fick besök och dukade fram fika. Av bara farten åt jag en bit sockerkaka innan jag kom på mig själv. Ops! Ett litet missöde! Den gamla Camilla hade tänk "nu är den här dagen förstörd!" och ätit mer av fikabrödet för att sedan gett sig på godispåsen i skåpet, men inte den nya Camilla. Nope, jag lät bli både kakor och godis resten av dagen. Bara det är en bedrift för mig!
 
Det tar sig, sa pyromanen...
 
Har av någon anledning blivit väldigt sugen på solvarm vattenmelon!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Åsa

Solvarm melon, var hittar Du den?
Bra jobbat!!

2014-02-19 @ 16:04:44
URL: http://naltabblovers.blogspot.se
Postat av: anna

heja heja heja, detta fixar du!!! Kram

2014-02-20 @ 15:39:54
URL: http://heltenklaanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Matbloggstoppen


Follow on Bloglovin

RSS 2.0