Tack!

Tack för alla era uppmuntrande kommentarer igår angående mitt beslut om att gå ner i vikt! Jag har insett att för att klara detta måste jag göra veckomenyer så jag kan planera maten på bästa sätt. Annars är det så lätt att det blir korv och makaroner titt som tätt. Detta ska jag jobba med under veckan och sedan delar jag med mig av dessa veckomenyer. Förhoppningsvis hinner jag det. Ska köra loppis på söndag så det är en del att förbereda inför den (läs: RENSA!) och min tid begränsas som ni vet av lillan. Men jag ska göra mitt bästa.
 
Så tack än en gång för ert stöd!
 
http://content.mycutegraphics.com/graphics/thankyou/thank-you-heart.png
 
bild från mycutegraphics.com

Kommentarer
Postat av: ansepanse

det har jag missat, men självklart har du mitt fulla stöd
och du, jäkta inte <3
kramar

2014-02-17 @ 12:27:44
URL: http://kinaguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Matbloggstoppen


Follow on Bloglovin

RSS 2.0