Helgen som var

Helgen har passerat i ett rasande tempo trots att jag inte gjorde alltför mycket. Dock gick jag på en lång promenad i området med syrran och lillan. -15 grader stoppar inte oss! Skönt och uppfriskande!
 
Avslutade helgen med att kika på systersonen som hade innebandymatch. Förlust, men det är bara att ta nya tag till nästa gång. De hade ett fint spel och gjorde en bra match i det stora hela. Till hösten är det tänkt att sonen ska få börja spela innebandy han med, ska bli spännande. Misstänker att jag har många timmar på läktaren framför mig.
 

Kommentarer
Postat av: anna

duktiga ni är som ger er ut fast att det är kallt

2014-01-21 @ 21:03:50
URL: http://heltenklaanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Matbloggstoppen


Follow on Bloglovin

RSS 2.0