Vinn glasskalas!

 
Tänkte att det är dags att liva upp den mörka vintern med en liten tävling som alla kan vara med i. Du behöver inte ha Facebook eller en blogg för att delta.
 
Vinsten är glass från Triumf för 100 kr! Perfekt för dig som vill ha glasskalas!
 
Reglerna är enkla:
Lämna en kommentar om vilken som är din favoritglass och vem du helst äter den med.
 
Sista tävlingdag är söndagen den 2 februari.
 
Vinnaren kommer att meddelas här på bloggen måndagen den 3 februari och vinnaren ansvarar själv för att skicka mig sina kontaktuppgifter. För att vara säker på att du inte missar det så kan du alltid trycka på bloglovin-knappen. Follow on Bloglovin
 
Lycka till!
 
 
 
Tävlingen är inte sponsrad av Triumf Glass.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kicki Kronborg

Allra högst på min favvoglasslista
ligger en glass så god att hjärtat vill brista
Slated caramell från Haägen dasz
är en av världens godaste glass
den vill jag inte dela med nån alls
utan för att skydda den drar jag för kids en vals
Säger lätt att glassen var slut i affären
och njuter sedan på korsen och tvären
Triumfglass bjuder jag mina små barn på
och på detta sätt mitt dlemma kringgå

Kram
Kicki

2014-01-28 @ 12:08:32
Postat av: kicki

PS jag kan stava och jag har inte dysklexi! jag är bara så snabb, det blir fort och fel ibland. Ofta.

2014-01-28 @ 12:10:27
Postat av: Jessica Sundberg

Min favorit är delicatobollsglass och den vill jag njuta av själv i lugn och ro!

2014-01-28 @ 13:25:47
URL: http://familjensundberg.se/blog/
Postat av: sussi

B&J cookie dough haha...
å den delar ja inte med någon :P

2014-01-28 @ 14:02:46
URL: http://siouxzie.blogg.se
Postat av: Åsa Ullström

Vaniljglass med krossad choklad. Ja mina bästa smaker i ett,gott läckert och nöjt komplett.

2014-01-28 @ 18:21:37
Postat av: annica sundström

Favoritglass? Den glass jag inte gillar är inte uppfunnen än....... intas gärna ensam eller med en vän.

2014-01-28 @ 18:21:48
Postat av: Jenny Moen

Typ all glass :P Är nog lite av en glassoman!
Jag vill äta glass tillsammans med min underbara familj!

2014-01-28 @ 19:34:15
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/lilljemo
Postat av: Malin

min absoluta favorit är delicatobollsglass som jag helst njuter av tillsammans med mina barn en kväll. :)

2014-01-28 @ 20:42:50
URL: http://jagkallashon.blogg.se
Postat av: Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Åh, jag älskar glass. Nya favoriten är Magnum 1/2 liter med hasselnöt och choklad. Mums! Självklart är det jag och maken och var sin sked... Gott!

2014-01-28 @ 20:44:41
URL: http://annasfotnoter.wordpress.com/
Postat av: ami

jag älskar ben&jerry's brownie smaken, absolut min favorit.
Att äta glass tillsammans med min systerdotter är nog en av de bästa stunderna som finns, lyckan i hennes ögon och bara mysstunder. Det går inte beskriva!

2014-01-29 @ 09:07:50
URL: http://twofaced.se/
Postat av: Vicks

Utan tvekan är min favoritglass snickersglassen och den kommer jag inte dela med någon ;)

2014-01-29 @ 11:15:05
URL: http://lattemorsan.se
Postat av: Kristina

Laktosfri glass. Speciellt struten blåbärsputte. Den är god och bra för både min och min dotters mage.

2014-01-29 @ 14:46:06
Postat av: Elisabeth Johnson

Ingen supé utan Caramelita som alltid gör succé. "Grädde på moset" ett talesätt, här känns det precis rätt. Avslutning med klös, en glass med fullt ös!

2014-01-29 @ 15:04:35
Postat av: Johanna M

Alla sorters frukt och bär glassar är mina favoriter. En stor favorit är blåbärsglass och den delar jag gärna tillsammans med min underbara familj. En lugn fredag framför brasan och blåbärsglass mums...

2014-01-29 @ 15:28:36
Postat av: Elsa

Min favoritglass är utan konkurrens Häagen Dazs Belgisk Choklad.
Det låter ju hemskt att säga att jag inte kommer att dela den med någon, men den person jag umgås med till vardags är tonårssonen och han skulle äta upp allt själv om jag öppnade en förpackning. Fast jag är en ganska snäll mamma och delar gärna med mig, MEN då får vi ha var sin halvlitersbägare! :)

2014-01-29 @ 16:14:32
Postat av: Hanna

Mövenpick Swiss Chocolate är verkligen min favorit, eftersom jag inte kan få nog av glass och choklad!
Det godaste jag vet skulle jag vilja bjuda min fina vän Maria på, som stöttat med sms varje dag under mitt år av sjukdom och behandling. Vi ska sätta oss framför en eld, insvepta i filtar, med varsin skål glass, fira att det tunga är över och NJUTA!

2014-01-29 @ 22:31:26
Postat av: christina olsson

ren vanilj är min favorit tillsammans med mitt barnbarn mums

2014-01-30 @ 09:02:31
Postat av: Titti skarp

hej
jag är med och tävlar
jag gillar magnum mandel och smaskar gärna i mig den själv men självklart om vi är två så delar jag självklart med mig och köper en till
Titti

2014-01-30 @ 10:08:13
Postat av: Annica

lakrispucken är min favoritglass. Skull kunna äta en sådan redan nu.
Jag äter helst glass med min dotter som också älskar glass som mig. :)

2014-01-30 @ 11:12:30
URL: http://anniicanilsson.blogg.se
Postat av: Camilla

Hej!

Min favorit glass är den med delocatobolls smaken. Den är ju såååå god! Jag delar med mig till min söta sambo, för att pigga upp hans humör och mitt eget! :)

2014-01-30 @ 11:59:12
Postat av: Katarina Österberg

Min favvis är ben&jerrys! Spelar inge roll vilken sort. Vet inte hur dom gör men alla är supergoda!
Den jag helst delar med är min älskade sambo. Han äter inte ens hälften så mycke som jag så desto mer till mig! ;-)

2014-01-30 @ 12:51:33
Postat av: Annica L

Polkagrisglass en solig sommardag med barnen.

2014-01-30 @ 12:53:51
Postat av: Ulla Raslöv

Sias valnötsglass! Den äter jag gärna direkt ur byttan och helst tillsammans med man och barn!

2014-01-30 @ 13:33:08
Postat av: Sara

Min favoritglass är lionglass en varm sommardag :) den absolut bästa personen att dela en glassupplevelse med är min älskade pojkvän <3

2014-01-30 @ 17:29:40
Postat av: Jossan B

Jag fullkomligt älskar Snickersglass! Är kanske en gravidgrej just nu då jag lätt äter en eller två st varje kväll... hrm...
/Jossan B

2014-01-30 @ 18:06:51
Postat av: Christina Frisberg

Jag älskar Häagen Dazs glass, men ur Triumf sortiment så är det nog sitting bull som sticker ut lite extra, och det verkar fler tycka annars skulle den inte ha fått vara med i så många år i deras sortiment, och den jag helst äter glass med ja det måste ju bli min lilla Elliot för han är lika galen i glass som jag.
Jag följer dig nu på bloglovin och gillade tävlingsinlägget där som nr 2.
KRAMEN<3

2014-01-30 @ 18:14:24
Postat av: Mari

Favoriten är utan tvekan Carte D´or Texas pecan.Den vill jag äta med Zlatan - då får jag ju träffa honom och glass måste han väl gilla! (det gör väl alla) :-)

2014-01-30 @ 20:47:00
Postat av: Caroline hultquist

Åh här hemma älskar vi nästan alla sorters glass, personliga favoriten är GB med nogger i :)

Och mina 3 pojkar här hemma älskar det mesta, dock är en av dem laktos så det kan ställa till det ibland...

2014-01-30 @ 22:19:38
Postat av: Amanda Andersson

Riktigt god mörk choklad delar jag helst med min bästa kompis Louise!

2014-01-30 @ 23:47:38
Postat av: anette gustafsson

min favorit glass är vanilj glass , chokladsås till det är gott,älskar piggelin med , jag älskar att dela med mig av glass till min lille son :) pigg idag tuff start i tillvaron men d goda i livet gör en glad :) älskar glass gör vi båda så hoppas ha tur vinna

Postat av: Maria

Chokladglass är en säker favorit. Den ska delas med någon som också uppskattar smaken, som min syster.

2014-01-31 @ 10:51:42
Postat av: Kristiina S

Vaniljglass är den bästa,
den smakar gott som den är eller kombineras med det mesta.
Utmärkt till vardag som fest,
passar smaklökarna på de flest.
Till stora och små,
bättre kan man inte få!

Njuter av glass helst mina barn.
Fredagsmys, kalas eller bara för att!

Ha en fin dag!

2014-02-01 @ 09:00:56
Postat av: Anna Lundqvist

Favoritglassen är Ricardos italienska glass i Halmstad. Den äter jag helst en varm sommardag tillsammans med döttrarna och maken.

2014-02-01 @ 09:36:04
Postat av: Paola

Triumfglass Bella Italia Limone äter dottern & jag tillsammans - härligt med glass som smakar glass och som vi båda kan äta, laktoskänsliga som vi är :)

2014-02-01 @ 12:07:29
Postat av: Bitte Gustafsson

Inget går upp mot äkta gammeldags vaniljglass och den vill jag äta med mina barnbarn.

2014-02-01 @ 17:27:30
Postat av: Karin

Min favoritglass är en glass från Carte d'or. Det är choklad light som tyvrr inte finns längre. Suuupergod verkligen!

Jag skulle vilja mysa ner mig under en filt med mina små ♥:an och mysa med lite glass.

2014-02-01 @ 19:04:01
URL: http://liamojag.blogg.se
Postat av: MariaM

Knäckglass är det godaste som finns! Och gärna med massa chokladsås på! Jag avnjuter den helst i soffan med min underbara man när barnen somnat :)

Mvh Maria

2014-02-01 @ 20:58:41
Postat av: Jenny

Jag älskar hallon/lakrits glass! Tycker att det är en suverän kombination i allt, godis, glass, klubbor mm.
Tyvärr gillar lilleman mer den vanliga päron/hallon och vanilj byttan. Men eftersom jag vill dela glasstunden med honom så köper vi hans favorit!
Vinner gärna presentkort så att alla kan få sin favorit till fikat!

2014-02-02 @ 09:30:50
Postat av: Helena i Uppsala

Mint-isglass utanför romerska teatern i Verona på 70-talet med tågluffarkompisen jag inte träffat på 35 år

2014-02-02 @ 17:54:05
Postat av: Annika Nilsson

Favoriten är helt klart Triumfs blåbärsstrut! Och den delar jag gärna med en granne - för att lära känna dem bättre!

2014-02-02 @ 22:47:13
Postat av: MsSixten

Å finns mycket god glass. Ska jag välja en Triumf-favorit så är det gammeldags vanilj. Såg att det kommit Salmiakki-glass och den har jag inte provat men borde verkligen gilla den, äter Salmiakkichoklad nästan dagligen....=). Annars är jag mycket förtjust i Hemglass punchglass och GB-glass minimagnum i smaken limoncello. Tar gärna en glass m sambon.

2014-02-02 @ 23:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Matbloggstoppen


Follow on Bloglovin

RSS 2.0