In my garden

Skulle inte ha babblat på igår om att det går så bra för oss med spelandet. Vi förlorade 170 kr på finalmatchen mellan Tyskland och Argentina, ack och ve! Men vilket fult spel Argentina körde med och domarna delade inte alltid ut några gula kort pga något direktiv från Fifa om att man ska vara sparsam med korten. Tycker nästan det var rätt åt dem att de förlorade.
 
Jag värmde iallafall upp innan matchen med lite avslappning i trädgården. Ljuvligt och avkopplande! Men jag låg nog inte ens på filten i fem minuter, har inte ro för sådant. Så nej, det kanske inte var så ljuvligt och avkopplande ändå. Eller jo. Eller..äsch.
 
 

Kommentarer
Postat av: anna

hahahaha, jag är likadan. Försöker slappa ute på filt men ligger still i typ två min :P

2014-07-14 @ 13:17:13
URL: http://heltenklaanna.blogg.se
Postat av: Nathalié - mamma till charlie

haha jag har heller aldrig ro att ligga still..

2014-07-14 @ 21:02:37
URL: http://livetomyarp.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Matbloggstoppen


Follow on Bloglovin

RSS 2.0