Levande död

Var kan man köpa några extra timmar till dygnet? Jag får INGENTING gjort numer, hinner knappt med mig själv. Lillan är i en krävande period och när jag har en stund över försöker jag passa på att träna. Fast det går sisådär med träningen. Lillan sover ganska ruttet just nu och det gör mig till en levande död. Tror ni det är lätt att låta bli att småäta när tröttheten är enorm? Nej, det är supersvårt! Så senaste veckan har varit rätt dålig måste erkännas. Jag har slarvat med både mat och träning. Känns sisådär...
 
Idag hade dock syskonbarnen skolavslutning och jag tyckte det var värt en liten tårtbit. Ja, jag vet! HELT fel tänk! Men tårtan var vacker, somrig och god och vad gör väl en tårtbit i det stora hela? Nu måste jag dock skärpa till mig! Får se vad vågen säger imorgon, når jag delmål 1 eller inte?


Kommentarer
Postat av: anna

usch, jobbigt. men det är lätt att småäta när man inte får sova riktigt. och det är ju inte så konstig att du inte hinner träna när du har en liten. kram

2014-06-12 @ 08:21:03
URL: http://heltenklaanna.blogg.se
Postat av: Elin - Livat på torpet

Klart du var värd en bit! Man måste ju leva också.

Hoppas llillan sover bättre snart igen! Såna knasperioder är verkligen utmattande ...

Kram

2014-06-12 @ 10:05:27
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: Madde / ★ Livet som mamma och lärare ★

Man får unna sig ibland, gör man inte de så faller man bara tillbaka tror jag. :)

2014-06-14 @ 11:44:04
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Matbloggstoppen


Follow on Bloglovin

RSS 2.0