Buzzador Oral-B

Jag har haft turen att än en gång få prova på produkter via Buzzador! Denna gången är det tre borsthuvuden från Oral-B som jag fått testa:

* Oral-B Floss Action - denna ska med hjälp av Micropulse-strån nå djupt mellan tänderna för att få bort plack
* Oral-B 3D White - ska göra tänderna vidare på ett naturligt sätt
* Oral-B TriZone - rengör djupt in mellan tänderna, tar bort plack och bidrar till ett friskare tandkött
 
Jag har testat dessa och tycker att alla tre ger en fräsch känsla, det känns som man får bort allt skräp från tänderna. Dock är det svårt att veta om det verkligen försvunnit plack. Då skulle man nästan gått till tandläkaren innan samt efter för en ordentlig koll.
 
Vet inte om mina tänder blev så mycket vitare av 3D White, använde den en för kort tid för att egentligen kunna uttala mig. Mina tänder är inte heller så naturligt vita trots att jag inte brukar kaffe, te eller tobak. Ska ge det här tandborsthuvudet en till chans under en längre period för att se vad som händer dock.
 
Tandborsthuvudet TriZone kändes verkligen effektivt! Dock är tandborsthuvudet ganska stort, så jag upplevde det som lite klumpigt och kanske lite svårt att komma åt längst in där det är som mest trångt.
 
Min favorit blev nog Floss Action! Lämplig storlek på tandborsthuvudet och det kändes verkligen rent efter att jag borstat.
 
Skulle du själv vilja bli buzzador? Då kan du registrera dig här och sen inväntar du bara deras kampanjförfrågan. Det kan dröja, men den kommer! Själv har jag varit med i ett antal kampanjer. Bland annat har jag provat på ost från Falbygdens ost, skönhetsproduker från LÓreàl och Dove, kaffe från Löfbergs och godis från Malaco.
 
 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Trizone har vi testat men jag gillade det inte alls :-( Så vi återgick till det vanliga runda borsthuvudet!

2014-03-09 @ 13:06:44
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Matbloggstoppen


Follow on Bloglovin

RSS 2.0