Är med i tidningen igen!

Igår fick jag hem nya numret av Vi Föräldrar. Jag hade turen att lillan var glad och nöjd en stund så jag kunde bläddra lite i tidningen. Tycker den är rätt bra då den innehåller en hel del matnyttiga artiklar och tar upp både glädje och sorg i livet.
 
Kan skvallra lite om att jag och lillan finns med på bild i det här numret! Jag har uttalat mig om hennes sömn, men det som står i tidningen stämmer inte längre. Men så är det ju med sådana här små barn, saker och ting kan verkligen ändra sig över en natt! På gott och ont.
 
Men det är lite kul då detta är det fjärde numret på rad som jag är med i! Förra gången var det dock lite mer anonymt då jag uttalade mig om sonens favoritmat.
 

Kommentarer
Postat av: anna

vad roligt :) jag kom med en gång när min dotter var liten, skrev om när man slutar med blöja å så

2014-03-27 @ 08:10:48
URL: http://heltenklaanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Matbloggstoppen


Follow on Bloglovin

RSS 2.0