Hur fixar jag dagens lunch?!

Är det något jag avskyr så är det stressiga mornar. Idag är en sån dag. Ska iväg på medarbetarsamtal med chefen och måste ta med mig båda barnen. Samtidigt som jag försöker få dem redo ska jag ringa några viktiga samtal, se till att jag får med mig allt som jag ska ha med mig, tänka på mitt matintag..och dum som jag är sätter jag mig och bloggar!

Jag är inte bäst på att prioritera ;)

En utmaning idag blir att sonen vill luncha på McDonalds. Kanske inte det bästa för mig som kör Beach 2014. Får se hur jag löser det. Bilden nedan är på middagen från igår, inte dumt alls! Rökt skinka, paprika, champinjoner, chilikeso, pasta och broccoli, mums. Mätt blev jag också, rejält. Toppen!
 
Men jag önskar er alla en fin måndag!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: nathalie - mamma till charlie <3

ser supergott ut! du kanske kan ta någon litet paket med äpplebitar eller morötter och snaska på där?

2014-05-05 @ 12:20:33
URL: http://livetomyarp.com
Postat av: Tessimi

Stress är aldrig kul. Och att tänka på mat är inte kul det heller. Det lär bli en utmaning för mig då jag börjar jobba. Matlåda eller bara nån frukt? Ogillar att äta med folk jag inte känner.
Vet dock inte vart jag ska vara ännu.. och det stressar mig lite. Usch.
Men det löser sig. :-)

Smarrig bild för övrigt.

2014-05-06 @ 06:42:40
URL: http://tessimi.blogg.se
Postat av: anna

tycker inte heller om att stressa, hoppas att det gick bra för er. Kram

2014-05-07 @ 09:30:10
URL: http://heltenklaanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Matbloggstoppen


Follow on Bloglovin

RSS 2.0