Bra start på dagen!

Jag beklagar mig ofta över hur lite jag får sova på grund av lillan. Man blir nästan knäpp när man inte får sova, ständiga uppvak och att behöva börja dagen redan kl 4 gör nog ingen människa glad. Men så kan mitt lilla troll överraska och dra till med en hyfsad natt emellanåt! Som inatt! Hon somnade kl 19.45, vaknade för välling vid 23.30 och sedan sov hon hela natten fram till kl 05.00! WOOOW! Känner mig faktiskt nästan utvilad just nu! Men bara nästan...
 
Idag ska vi fira kusin O som fyller 7 år! Igår var sonen på kalaset kusinen hade för sina vänner och idag är det släkten som får komma och sjunga för födelsedagsbarnet. Så sonen är "superhappy" (tänk dig Maria Montazami när du läser det kursiva ordet!) att få vara med bästa kusinen två dar i rad.
 
Så jag sänder ett STORT GRATTIS till finaste kusin O!
 
Inte bara kusiner, de är även riktigt goda vänner!
 

Kommentarer
Postat av: Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Så härligt att få sova lite mer för en gångs skull! Det är konstigt hur vi som småbarnsföräldrar blir lyckliga av den typen av sömn som andra skulle tycka är hur kass som helst! ha ha

2014-11-23 @ 07:32:17
URL: http://annasfotnoter.wordpress.com
Postat av: Therese Bjärstig

Sömn är ju a och o, mina var ofta uppe 3-4 men det har växt bort som tur är, men minns det med fasa å ångest... Även vi har firat kusiner x 2, kalas och gottigheter, så nu får det bli en stritk vecka, dock är sockermonstret triggat å latmasken gror så vi får se hur detta slutar...

2014-11-23 @ 20:16:37
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Karin

Härligt men önskar att du snart får börja dina dagar iaf några timmar senare ♥ man behöver verkligen sömn för att orka med.

2014-11-23 @ 20:49:38
URL: http://liamojag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Matbloggstoppen


Follow on Bloglovin

RSS 2.0