Nu bäddar vi ner oss

Jösses. Vi är helt knäckta här hemma. Sambon lade sig före kl 20 och jag ska bara skriva ner några rader så ska jag också krypa under täcket. Lördagkväll och vi kommer att sova innan klockan slår 21.00. Vad hände med oss, vi som var sådana partyprissar en gång i tiden? Livet ändras ganska drastiskt när man får barn...
 
Det har varit en ok dag som dock inte kommer gå till världshistorien på något sätt. Följde sonen till simskolan och somnade nästan i en stol medan han simmade. Nästa gång är det avslutning på simskolan och då får vi föräldrar vara med, då blir det garanterat lättare att hålla ögonen öppna!

Bjuder på en suddig bild på mig och lillan i våra snygga retrokepsar från Lantmännen. Inser att jag behöver en ny mobil som har en bättre kamera. Någon som har något förslag till en tjej som kan noll om mobiltelefoner?
 
God natt på er, hoppas ni har en roligare lördagskväll än vad jag har!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: åsa

Jag hoppas Ni fått sova å samla krafter under natten, det är jobbigt, påfrestande att inte få sova.

2014-11-16 @ 07:54:14
URL: http://naltabblovers.blogspot.se
Postat av: Madde / ★ Livet som mamma och lärare ★

Jag gillar Iphone, fått för mig att folk som fotat med dem får bättre bilder än de som fotar med samsung. Sen tycker jag Iphone är lätt att förstå sig på också. Själv har jag 5s, och som det ser ut nu behåller jag nog den längre än jag brukar. Jag brukar byta i samband med att S har kommit men gillar inte designen på Iphone 6. Tycker de är stora och klumpiga.

2014-11-16 @ 08:13:52
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: Patrik

Snygga kepsar :) Kvar från förr, eller finns det i ny utgåva?

Jag har iPhone och är riktigt nöjd, med bilder och allt annat.

2014-11-16 @ 12:12:04
URL: http://patrikludvigsson.se
Postat av: anna

hahaha, snygga kepsar :) Iphone har jag och är supernöjd, iphone 5s. Vi somnar också runt kl 21 varje helg ;)

2014-11-16 @ 17:42:02
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Matbloggstoppen


Follow on Bloglovin

RSS 2.0