Utskick från Reddville

Häromdagen fick jag ett vadderat brev från Reddville. Jag är med i deras nätverk SheSocial som riktar sig mot bloggare som vill testa nya saker. Är du inte med där redan så är det bara att registrera sig på deras hemsida, det är helt gratis. I det här paketet jag fick nu var det tamponger samt prover på Niveas dagkräm från den nya serien Sensitive. Det var även med en rabattkupong, toppen!
 
Jag har hunnit prova dagkrämen vid ett tillfälle. Jag gillar att den är parfymfri och huden kändes mjuk och skön efteråt. Den har även solfaktor 15, något som faktiskt passar bra soliga vinterdagar! Det är inte helt omöjligt att jag kommer att nyttja den där rabattkupongen!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Där är jag inte med men borde kanske kolla upp det... Soliga vinterdagar på vårkanten kan onekligen bränna nästippen!

2014-11-08 @ 10:17:58
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Där är jag också med! Det är oftast väldigt bra utskick tycker jag!
Kram

2014-11-08 @ 12:45:57
URL: http://annasfotnoter.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Matbloggstoppen


Follow on Bloglovin

RSS 2.0