EFTERLYSNING!

 
....recept!
 
Har du möjligtvis något gott recept att dela med dig av som jag kan få testa och lägga upp här på bloggen? Givetvis länkar jag receptet till dig om du har en egen blogg. Det kan vara förrätt, huvudrätt, efterrätt eller mellanmål, det enda kravet är att det ska vara ett någorlunda nyttigt/smalt/hälsosamt recept.
 
Lämna gärna en kommentar i detta inlägg isåfall eller skicka ett mail via min mailfunktion som du hittar på höger sida här i bloggen.

Vore väldigt tacksamt då det känns som jag kört fast och behöver tips och inspiration när det gäller kosten.
 
 bild från ponnysanning.se

Kommentarer
Postat av: Maria Grahn

Har ett recept som vi nyss ätit, mycket gott och är dessutom nyttigt. Fixar det åt dig.

2014-09-06 @ 15:24:08
URL: http://mariagrahn.blogg.se
Postat av: Maria Grahn igen

Hittar inte din mail till höger då jag surfar från mobil. Skicka ett mail till mig så skickar jag tillbaka där.

2014-09-06 @ 15:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Matbloggstoppen


Follow on Bloglovin

RSS 2.0