Få rabatt på sport-bh!

När man ska träna är det viktigt att ha en sport-bh som sitter bra och som ger det stöd som din byst behöver. Jag har tidigare skrivit om en bra sport-bh från Swegmark som jag är mycket nöjd med och som jag fortfarande använder. Den heter Forceful och den kan jag verkligen rekommendera (se bild nedan).
 
Sugen på att testa en sport-bh från Swegmark? Isådana fall kan du få 50 kr i rabatt tom 1 oktober 2014 på valfri sport-bh. Uppge isåfall koden FBAMB14V när du gör din beställning. Glöm inte att läsa mer om mina tips gällande vad man ska tänka på när man köper en sport-bh!
 
bild från swegmark.se

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för rabatt-koden.... äntligen har jag hittat ersättaren till min jäääättegamla sport-bh - den är mycket mer än 1 år!

2014-09-09 @ 21:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Matbloggstoppen


Follow on Bloglovin

RSS 2.0