LOPPI blogbag - Skönhet & Hälsa

Till min stora lycka fick jag hem ännu en LOPPI blogbag! Denna gång på temat "Skönhet & Hälsa" och den innehöll mina fina, bra och goda saker!
 
Från Friggs fick jag ekologiska miniriskakor samt deras nyhet TE+ Solljus. Har druckit detta te massor nu när jag varit förkyld och det är verkligen gott! Kanske har det skyndat på mitt tillfrisknande då det innehåller ett tillskott av D-vitamin?! Riskakorna ska jag ta med mig nästa gång jag tränar, det blir perfekt ta en sådan efter träningen. De är gjorda på råris och majs och innehåller massor med fullkorn.
 
Yves Rocher skickade med en Elixir Volume Mascara och parfymen Moment de Bonheur. Mascaran har jag inte provat än, men den sägs stärka och reparera franskarna då den innehåller peptider från hibiskus. Vet inte vad det är riktigt, peptider, men det låter ju bra att få stärkta fransar! Parfymen har jag däremot använt ett flertal gånger och det är en frisk och lätt doft som skänker en fräsch känsla. Den är redan en favorit!
 
Bio-Oil är en hudvårdsprodukt som är framtagen för att göra bla ärr och bristningar mindre framträdande. Den här produkten har gjort succé runt om i världen, så jag ser fram mot att testa den på min åldrande hud.
 
RFSU har en dubbelverkande vaginaltablett som tillför snälla bakterier som finns naturligt i underlivets ekosystem och hjälper till att förebygga infektioner. Tabletten heter Active Balance och kan tas både i behandlade i såväl förebyggande syfte.
 
Från Pierre Robert fick jag en rabattkupong som ger mig möjlighet att beställa deras Invisible Hipster som är gjord av mjuk microfiber. Det som gör denna hipster unik är att den har en speciell non-slip-funktion som gör att trosan håller sig på plats utan att ge synliga troskanter. Ser fram emot att beställa mitt par!

Stort tack till Loppi som låter mig testa dessa produkter!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: åsa i åsele

Kul att få testa olika saker :)

2015-04-07 @ 11:24:24
URL: http://naltanorrland.blogspot.se
Postat av: Madde / ★ Livet som mamma. lärare och snart doula ★

Denna var så himla härlig tycker jag :D.

2015-04-07 @ 13:24:45
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: frulundquist.blogg.se

Åh va kul att få sånna roliga saker! Älskar Pierre Roberts underkläder. Måste prova de där trosorna 😊

2015-04-07 @ 15:47:37
URL: http://frulundquist.blogg.se/
Postat av: Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Det var en riktigt bra blogbag tycker jag. Jag gillade nästan allt :Kram

2015-04-07 @ 21:34:17
URL: http://annasfotnoter.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Matbloggstoppen


Follow on Bloglovin

RSS 2.0