Dags för nya hörlurar från Jabra!

Jag tränar som ni vet en hel del just nu, varje dag rättare sagt! Tränar jag inte hemma eller på gymmet springer jag gärna en runda här i området där jag bor. Något som bidrar till att jag får en bättre träningsupplevelse är musik. Med rätt slags musik i öronen ger jag det där lite extra, särskilt när jag springer. Tyvärr har jag haft svårt att hitta bra hörlurar. Tycker att de jag har provat hittills bara har velat trilla ur öronen alternativt att det blivit så varmt om jag haft stora hörlurar. Dessutom brukar jag bli galen på hörlurarnas långa sladd som mest bara stör när jag springer.
 
Så gissa om jag blev glatt överraskad när jag fann Jabra på nätet! De säljer bland annat trådlösa sportöronsnäckor som är svett- och vädertåliga. Dessutom kan man få så mycket mer än så! Med deras Jabra Sport Coach får du ljudcoachning för inomhus- och crossträning, med över 40 olika övningar, vilken grej! Den har även en inbyggd rörelsesensor som mäter avstånd, tempo, steg, stegfrekvens och kaloriförbrukning. Hur grymt är inte det?
 
Funderar dock på att slå till på ett par Jabra Sport Wireless+ som har inbyggd FM-radio. Smidigt, då kan man lämna telefonen hemma! De är även stöttåliga, kan behövas med två vildingar i huset!
 
bildkälla
 
**sponsrat inlägg**

Kommentarer
Postat av: Mirre

Vad duktig du är och håller med, musik gör att man peppar sig mera =D

2015-08-31 @ 10:24:13
URL: http://myflowergirl.blogg.se
Postat av: Helen.HUSnrNIO

När jag sprang så hade jag alltid lurarna som medföljer iPhone. Störde mig aldrig på dem under själva löpningen men de blev ganska slitna efter ett tag.
De du hittat låter som de är perfekta :)

Ja långpannekakor är kanonbra det! :) Älskar när det blir mycket och man kan frysa ned och ta fram vid spontana fikastunder.
Trevlig måndag!

2015-08-31 @ 10:55:53
URL: http://husnrnio.se
Postat av: Decdia

De ser riktigt bra ut!
Jag har ploppar som är rätt djupa så de sitter kvar när jag går mina snabbpromenader.

2015-08-31 @ 15:07:53
URL: http://www.decdia.blogg.se
Postat av: anna

wow, vilka grejer. Får nog ta en kik på detta :) Kram

2015-09-01 @ 20:00:11
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Matbloggstoppen


Follow on Bloglovin

RSS 2.0