Inga pepparkakor

Hallå där ute i stugorna! Det är bråda dagar nu för de flesta tror jag. Och som om inte alla har fullt upp med julbestyr, det verkar härja sjukdom både här och där! Här har vi stängt sjukstugedörren för nu och jag hoppas jag inte behöver öppna den fler gånger under det här året. Har inte tid med sånt!
 
Är ni klar med julklapparna? Jag for in till stan idag för att handla det sista. Men efter ett tag orkade jag bara inte vara kvar. Det var SÅ mycket folk och påsarna jag bar tyngde ner mig så att varje steg kändes mödosamt. Jag drog hem istället och sålde vår juicepress. Har fått nåt ryck, vill rensa! Ut med det gamla, in med pengar! Det går inte att spara på allt, men för en hamster som mig är det svårt att göra sig av med saker. Så jag får passa på när dessa sällsynta rycker dyker upp.
 
Men tiden går lite för fort just nu. Har i flera veckor tänkt baka pepparkakor med barnen, men har aldrig kommit till skott. Får kanske bli efter julafton... Bjuder på en bild på sonen när han var pepparkaksgubbe för x antal år sedan så länge.
 
 

Kommentarer
Postat av: åsa i åsele

söt <3

2015-12-21 @ 11:17:06
URL: http://naltanorrland.blogspot.se
Postat av: Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Sötis!
Jo vi har tagit över sjukstugan här hos oss. Först magsjuka med båda barnen i förra veckan och nu har jag fått halsfluss och lilltjejen har underliga utslag i ansiktet.
Vi tar en dag i taget och ser om det blir någon jul över huvud taget...
Kram

2015-12-21 @ 19:43:17
URL: http://annasfotnoter.wordpress.com/
Postat av: anna

Men jisses så söt. Försök att ta det lite lugnt i julbestyren. Kram

2015-12-23 @ 09:41:52
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Matbloggstoppen


Follow on Bloglovin

RSS 2.0