Massa gnäll

Det blev en helrutten natt. Lillan vaknade stup i kvarten igårkväll och till slut kom även febern. Kan inte påstå att det blev många timmars sömn för min del. Inte för någon om jag ska vara riktigt ärlig. Så hon har varit hemma med sin far idag. Imorgon är det min tur, känns ju toppen att börja med vab på tredje jobbdagen...
 
Sen gick vår vagn sönder igår! Vafaaaaaaaaaaasen! Två fästen som håller suffletten har gått av, så nu har vi en vagn utan sufflett. Funkar inte riktigt så bra då lillan kommer sitta helt oskyddad i vagnen. Suck. Att köpa en ny vagn är inget vi har råd med just nu. *fulaord*
 
Nu ska jag sluta gnöla och bädda ner mig. Vore skönt med några timmars sömn inatt, men jag är inte hoppfull.
 

Trötta dagar är det lätt att äta lite för mycket socker...
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Nej, fy vad tråkigt :( Vilken otur ni har. Kolla blocket efter vagn. Krya på den lilla. Kram

2015-02-19 @ 12:28:33
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Matbloggstoppen


Follow on Bloglovin

RSS 2.0