Dags att börja shoppa till sommarens semester

Äntligen känns det som att våren väntar runt hörnet! För varje dag som går minskar mängden snö och det känns underbart! Nu har jag börjat drömma om vad vi ska hitta på för roligt med barnen i sommar, jag hoppas det blir många roliga utflykter.
 
Hittade ett väldigt smidigt campinpbordCampingnetshop.se som vore perfekt att ha med i bilen om man åker på en dagsutflykt. Tro det eller ej, men man kan fälla ihop det så det ryms i en väska och vikten är bara omkring 8 kilo. Snacka om smidigt! Eller om man ska ut och campa så är det ju perfekt, för att då kan man lätt ta med sig bordet i husvagnen eller i bilen. Dessutom är det bara att fälla ihop bordet när det inte används. Vi har ärligt talat ganska dåligt med förvaringsutrymme, så det skulle ta minimalt med plats i vårat garage vintertid.

Vill du se vilka fler campingbord de har att välja på kan du kika här. De har en hel del annat när det gäller camping, du hittar garanterat något där som du kan ha glädje av under din semester! Varför inte en ny grill till exempel!?

Brukar ni åka på camping/utflykter?
 
 
bildkälla
detta är ett sponsrat inlägg

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad smidigt, kanske borde köpa ett till Sweden rock :) Kram

2015-02-27 @ 21:39:15
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/
Postat av: Anna - mamma till två prinsessor och en prins

åh, ett sånt hade min farfar.... vilka minnen jag fick nu från barndomens bilsemestrar!

2015-02-27 @ 22:10:37
URL: http://annasfotnoter.wordpress.com/
Postat av: Marie

Sicken smart grej

Vi åker alltid till västkusten en vecka och östkusten och till mina föräldrar en vecka =D

2015-02-27 @ 22:17:57
URL: http://myflowergirl.blogg.se
Postat av: FREEDOMtravel

Vi har ett campingbord som man kan vika och rulla ihop så att det blir pyttelitet och väldigt lätt. Nu, efter många år, börjar det bli trasigt... så vi skulle faktiskt behöva ett nytt!

2015-02-28 @ 22:01:09
URL: http://www.freedomtravel.se
Postat av: Lina

Ja vi har alltid varit ute och tältat med familjen när jag yngre och bodde hemma, i princip varje sommar faktiskt :) Har tagit med mig traditionen in i mitt nuvarande förhållande och för två somrar sedan köpte vi tält och lite grejer (bl.a. typ ett sådant bord) och var iväg för första gången tillsammans - då till Gotland. Förra sommaren kompletterade vi med lite mer saker och åkte iväg till Västervik och Astrid Lindgrens Värld, och inför sommaren i år har vi redan börjat planera - det blir camping igen, på västkusten :) Brukar ni campa?

Sv: Ja det har varit fruktansvärt jobbigt :) Tack så mycket, nu är jag i princip frisk, lite rosslig i halsen bara.

2015-03-02 @ 10:46:01
URL: http://helbraflinga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Matbloggstoppen


Follow on Bloglovin

RSS 2.0