LOPPI blogbag Sommar

Wiho! Än en gång har jag haft den stora lyckan att få hem en blogbag från Loppi! I vanlig ordning innehöll den finfina saker!

En ny pipmugg från Philips Avent som är spillfri tack vare en unik ventl. Dessutom behöver barnet inte luta huvudet bakåt så mycket när detdricker, utan kan hålla nacken i en naturlig ställning. Lillan gillar verkligen den här muggen och det är bara den som gäller just nu!
 
Dermoshop Dermosil handtvål Blossom, en flytande tvål som doftar härligt somrigt av äppelblom! Känner mig redo för sommaren varje gång jag använder den!
 
Från Panduro kom My First Hand & Foot Prints. För den som vill göra gipsavgjutningar av söta små bäbisfötter/-händer. Det följer även med tavelramar som man kan måla i någon vacker färg. Ska absolut göra avtryck av lillans fötter nu i sommar!
 
Plåster från Salvequick. Barnplåstret Minions, behöver jag säga mer? Kidsen vill ha plåster hela tiden just nu! Aquablock är ett vattentätt plåster som låter huden andas. Kommer nog användas flitigt i sommar då det kommer bli skrubbsår på knän och armbågar mest hela tiden och jag behöver inte oroa mig att barnen ska få smuts i såren i första taget. Kommer helt klart åka med i skötväskan!
 
Yves Rocher lanserar över 50 ny nagellack i juni med massor av härliga färger! Jag fick färgerna blå och gul, planerar att använda dem den 6 juni på vår nationaldag!  Yves Rocher kommer gå ut med en världstäckande kampanj där man genom sina naglar uttrycker vilket humör man är på. Kommer bli spännande!
 
En fin barnbok från Barnens Bokklubb. Lillan slet åt sig boken så fort vi öppnade paketet och ville att jag skulle läsa den för henne.  Barnens Bokklubb är för barnens läsning vad den färdiga matkassen är för vardagspusslet - helt ovärderlig! Barnboksproffs väljer ut pärlorna från det enorma utbudet av barnböcker som finns. Vill du gå med så får du första bokpaketet för endast 39 kr! Klicka här för att gå med!
 
Salus Magnesium - ett flytande vegetabiliskt magnesiumtillskott. Har inte hunnit prova detta, men ska vara bra för ämnesomsättningen och för kroppens proteinbildning.
 
LOPPImagasin Sommar, fick det senaste numret av detta magsasin där bland annat toppbloggare ger tips om smarriga recept och massa tävlingar och rabatterbjudanden! Perfekt med sådan läsning för trötta mammor som vill ha lite skön egentid!
 
Tack för dessa fina produkter Loppi! Jag fick några nya favoriter!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Madde / ★ Livet som mamma. lärare och snart doula ★

Kul :D . Ser att man fick olika böcker med, härligt :). Jag tänkte läsa min på jobbet :).

2015-06-01 @ 12:09:43
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: znogge

Vilken trevlig bag att få hem! Även här kom det ett tilltalande och gott paket :-)

2015-06-01 @ 18:55:14
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Susanna i norska skärgården - tvåbarnsmamma. husbygge.

Kul med goodiebag :) Har inte fattat hur det där funkar en, är det abonnemang?


sv; Nej verkligen inte :) Har dock hittat en annan favorit nu som är lite fräschare att äta på sommaren, en citronmousse. Galet god och fräsch! :D

2015-06-02 @ 12:52:14
URL: http://www.fruroeim.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Matbloggstoppen


Follow on Bloglovin

RSS 2.0