Eshoes - läckra gummistövlar

Nu börjar det kännas som vår! Solen har visat sig hela helgen och jag tror vi hade omkring tio plusgrader häromdagen! Enda nackdelen är att det blir så blött ute nu när snön smälter. Lösningen på det problemet heter STÖVLAR! Något jag inte har.
 
Vanligtvis köper jag sällan skor till mig själv på nätet, men stövlar kräver ju inte samma precisa passform som andra skor så sådana köper jag gärna online. Har hittat ett par superläckra stövlar som jag bara måste visa er, Viking Kicks Red/White hos Eshoes. Visst är de läckra? Svårt tro att det är gummistövlar!
 
bildkälla
 
Jag gillar märket, Viking, då jag alltid tyckt att de står för kvalitet. Så kika gärna in bland Eshoes gummistövlar från Viking, ser att de har nedsatt pris på många modeller just nu. Tips, för med muspekaren över den stövelmodell du är intresserad av så får du direkt upp vilka storlekar som finns i lager. Perfekt!
 
Nu är det inte bara Viking-stövlar hos Eshoes, det finns ca 75 andra märken att botanisera runt i och de har sandaler, finskor, brudskor, barnskor, stövletter och även jackor. Tips - missa inte deras outlet där det är 50% rabatt på ett gäng läckra skor! Jag känner mig själv väldigt shoppingsugen just nu!
 
 sponsrat inlägg

Kommentarer
Postat av: Mirre

vilka snygga

2015-03-18 @ 13:04:06
URL: http://myflowergirl.blogg.se
Postat av: Elin - Livat på torpet

Snygga!!

2015-03-18 @ 13:51:40
URL: http://blogg.loppi.se/elinteg
Postat av: Maria G

Vad läckra

2015-03-18 @ 19:17:50
URL: http://mariagrahn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Matbloggstoppen


Follow on Bloglovin

RSS 2.0