Hälsokontroll

När man fyller 40 trillar inbjudningarna in! Du hälsas välkommen till hälsokontroll, mammografi... Det är bara att tacka ja till allt och se glad ut! Så idag var jag på en hälsokontroll. Fick göra en glukosbelastning, det togs blodprov, jag vägdes och mättes och jag fick även fylla i en lååång enkät.
 
Det var frågor om allt möjligt. Alltifrån hur stressigt mitt jobb är till hur många kakor jag äter varje vecka...
 
Blir intressant när jag ska tillbaka och få provresultaten. Undrar om de kommer kommentera mitt kakintag?
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha! Här får man brev om man vill börja samla på frimärken och julkort från begravningsbyrå :S

Svar: Oj, kanske inte så upplyftande ;/
radhuslivet.blogg.se

2015-03-25 @ 20:06:03
Postat av: Elin - Livat på torpet

Trevligt med lite inbjudningar ;)
Och jag får väl dra ner på kakintaget innan jag fyller 40 år i alla fall ;)

2015-03-25 @ 20:32:25
URL: http://blogg.loppi.se/elinteg
Postat av: Anna

Skönt ändå att man blir inbjuden till sådant, kolla upp hälsan är ju bra. Hoppas att det blir ett bra resultat

2015-03-26 @ 08:24:28
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/
Postat av: Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Oj! Jag har inte fått något sånt alls. Fast jag fyller ju senare i år. Plus att det kanske skiljer på olika landsting.
Hoppas att de inte säger något om kakorna ;)

2015-03-27 @ 06:17:15
URL: http://annasfotnoter.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Matbloggstoppen


Follow on Bloglovin

RSS 2.0