Ensam och övergiven

Imorse packade sambon sin väska och drog iväg. Han kunde nog inte komma iväg fort nog kändes det som. Väskan var dessutom fullproppad, förstår inte ens hur han fick igen den! Så nu är jag ensam med barnen tills han kommer tillbaka. OM han nu kommer tillbaka?!

Nej men, vad är detta nu då? Det stämmer att han packade sin väska och det stämmer att han var ivrig när han åkte. Tillbaka kommer han, fastän kanske lite motvilligt. Han har åkt till Brasilien för att ha lite semester och för att se Formel 1. Han ska bo hos en kille som besökte oss ifjol och de kommer nog ha massa skoj ihop. Dessutom är det högsommar där och för nån vecka sen var det 42,8 grader i Rio de Janeiro! Galet varmt!
 
Så nu är jag själv med barnen i två veckor. Kommer bli en intensiv tid, särskilt när vi dessutom håller på att drunkna på jobbet. Men det kommer att funka, tur det finns halvfabrikat!
 
Har själv spenderat 3 veckor i Brasilien för ett gäng år sedan och på bilden nedan så ska vi precis åka upp till Sockertoppen. Det var en upplevelse kan jag lova!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Åhhhh, nu blev jag avundsjuk!! Brasilien OCH F1. Vilken dröm!
Kram

Svar: Ja jösses, inte hade man tackat nej till det! Eller..F1 klarar jag mig iofs utan...haha :P Fast hade pinat mig igenom 3 dagar på banan om det innebar 14 dar i Brasil :D
radhuslivet.blogg.se

2015-11-07 @ 21:43:25
URL: http://annasfotnoter.wordpress.com/
Postat av: åsa i åsele

Oj. Först blev jag orolig. Tänkte VAD...

Svar: Jag tog det lite väl mycket till sin spets... ;D
radhuslivet.blogg.se

2015-11-08 @ 12:01:02
URL: http://naltanorrland.blogspot.se
Postat av: anna

Kan tänka mig att det är fantastiskt där, har aldrig varit så långt borta

2015-11-09 @ 09:35:19
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/
Postat av: Therese Bjärstig

Liiiite tungt att vara själv kan jag tycka, å särskilt om man vet att den andre har det så bra ;-D Bäst att han kommer hem sen med presenter å skämmer bort er ;-d KRAM

2015-11-10 @ 12:08:39
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Matbloggstoppen


Follow on Bloglovin

RSS 2.0