Tack för festen!

Ikväll lirar ett av mina favoritband i Stockholm. Det är Mötley Crüe som spelar i Sverige för sista gången då de är på en avskedsturné. Jag har sett dem för några år sedan och det svängde bra ska jag erkänna!
 
Har festat många gånger till deras musik och har bara positiva minnen förknippade med deras låtar, dessutom är basisten ögongodis som heter duga! Hade gett mycket för att få se dem en sista gång, men vad är väl en bal på slottet..? Jag nöjer mig med att spela en av deras låtar här i bloggen för er ikväll. Enjoy!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: anna

De är ett av mina favorit band också. Har haft turen att se de ett par gånger. Dock hade Nikki Six sagt när konserten var slut att Se you in june...så man vet ju aldrig :P

Svar: Gissar på att det är Sixx AM som kommer lira på SRF..synd man inte ska dit!
radhuslivet.blogg.se

2015-11-19 @ 17:18:53
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Matbloggstoppen


Follow on Bloglovin

RSS 2.0