Toppits Plastfolie

Vem har inte stått och svurit över plastfolie som har levt sitt eget liv och totalvägrat samarbeta med dig? Erkänner att jag har gjort det åtskilliga gånger!
 
Via Buzzador har jag nu fått prova den nya och förbättrade plastfolien från Toppits. Först var jag lite skeptisk faktiskt, men blev glatt överraskad! De har ett nytt Easy-Cut-System som gör det enklare att riva av folien. Dessutom finns en integrerad rullhållare som håller rullen på plats. Tycker att det funkar bra med den nya avrivningssågen och hittills har jag då inte svurit över Toppits nya plastfolie!

Kan komma med några smarta tips på vad man kan göra med folie:
 
* Linda in lite plastfolie runt kronan av bananklasen så håller de sig fräscha längre (bananer gillar fukt).

* Lägg ett lager plastfolie ovanpå glassen efter du har öppnat paketet. Då undviker du att det bildas ett frostlager ovanpå glassen.

* Om du målar och vill fortsätta penseln med samma färg dagen efter kan du linda in penseln i plastfolie, för då torkar inte färgen och du slipper skölja av penseln vid dagens slut.

 
 
#toppitsbuzz #nyatoppitsfolie #buzzador
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Folie är bra med andra ord =D

2016-04-24 @ 21:57:56
URL: http://sweetwords.se
Postat av: Kristin/onlyfemale.se

Håller med, gillade den med!

Kram

2016-04-27 @ 20:30:23
URL: http://onlyfemale.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Matbloggstoppen


Follow on Bloglovin

RSS 2.0