Mitt liv just nu

Intensiva dagar, hinner knappt uppfatta vilken veckodag det är innan dagen är över! Har gått och blivit god man åt en närstående och där ska det in diverse redovisningar, bland annat en årsräkning. Herrejösses, siffrorna bara snurrar för mig! Ikväll är det möte på förskolan då jag är föräldrarådsrepresentant. Sitter som revisor i en förening och inväntar granskningspärmen för det. Lillan är sjuk sen i fredags och har inte låtit mig sova många timmar om nätterna. Dessutom besökte jag IKEA igår. Kul, kul! Vill redan tillbaka! Men fullt med folk och huvudet var helt tomt när jag kom hem.
 
Lägg till högtryck på jobbet för en fullständig bild av mitt liv just nu. Puh. Ser fram emot sportlov nästa vecka med kidsen! Men det innebär å andra sidan ÄNNU mer att göra när jag kommer tillbaka till jobbet. Är ett evigt tokspringande i hamsterhjulet...
 
Så, nu har jag fått lätta på trycket och ni vet lite vad som pågår på min sida skärmen. Hoppas ni har det lite lugnare!
 
Sambon och lillan roade sig igår med att rita lite.

Kommentarer
Postat av: Maria G

visst är det intensiva dagar denna tid på året och veckorna rusar iväg. Hoppas ni får ett härligt sportlov 💗 kram

2016-02-29 @ 13:02:11
URL: http://mariagrahn.blogg.se
Postat av: Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Du har verkligen fullt upp!
Jag försöker att ta det lite lugnare för närvarande för att inte springa in i väggen. Har fått en del varningssignaler det sista som inte är kul.
Glöm inte att ta hand om DIG också!
Kram

2016-02-29 @ 16:17:52
URL: http://annasfotnoter.wordpress.com
Postat av: Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Spännande att vara god man åt något :). Vilket fint uppdrag :).

2016-03-01 @ 09:39:35
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: anna

Tyvärr är det inte lugnare här heller :/ Ibland undrar man nästan vad man sysslar med. Hoppas att ni får njuta lite på lovet iaf. Kram

2016-03-01 @ 20:36:43
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Matbloggstoppen


Follow on Bloglovin

RSS 2.0