Inleder året med ett fint filmtips

God fortsättning på er! Hoppas ni alla hade en fantastisk nyårsafton! Här tog vi det väldigt lugnt. Hade min mamma på besök och det dracks enbart alkoholfritt. Lillan blev helt begeistrad över alla fyrverkerier och utropade "batterier!!" så fort hon såg något fyrverkeri genom fönstret. Dock somnade hon kl 23.59 och missade den stora finalen.
 
Maten blev lyckad. Testade ett nytt recept gällande efterrätten, alltid lite läskigt att bjuda på något man inte vet hur det smakar! Lillan snodde en del av efterrätten och var mer än nöjd med det! Ska dela med mig av receptet senare.
 
Idag har jag sett En man som heter Ove med Rolf Lassgård. Har du inte sett filmen så kan jag varmt rekommendera den! Jag skrattade och grät om vartannat! Jag har full förståelse för att filmen ligger etta på biotoppen! Filmen handlar om Ove, områdets surgubbe och kvarterspolis. Sedan hans fru dog ser han inte längre någon mening med livet och vill ta livet av sig. Men det går inte riktigt som han har tänkt sig...
 
Se den!
 
bild från sf.se
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Kikar in för att önska dig ett härligt 2016 fyllt av allt du önskar. Tack för att du hängt med mig under 2015 och för alla fina kommentarer!
Kram

2016-01-01 @ 21:47:30
URL: http://annasfotnoter.wordpress.com/
Postat av: Anna

Måste se den filmen. Låter som en bra nyår, god fortsättning. Kram

2016-01-02 @ 10:57:21
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/
Postat av: Margita

Den filmen ska jag absolut se. Älskar Rolf Lassgård.

2016-01-02 @ 15:52:10
URL: http://nouw.com/sengasammelsurium

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Matbloggstoppen


Follow on Bloglovin

RSS 2.0