LOPPIblogbag Sommar

Idag kom jag hem efter fantastiska 36 timmar i Stockholm! Jag ska berätta mer om allt spännande som hände där, men nu vill jag visa vad som väntade när jag kom hem - en härlig blogbag från LOPPI! Har tyvärr inte hunnit med att testa någon av produkterna än, men vet redan nu att allt kommer att komma till användning! Ser fram emot att testa duschtvålen, den ska dofta söt vattenmelon med en hint av lime. MMmmm!
 
 

Det som var i blogbagen var följande:
 
Pink Grapefruit Lip Balm från Burt's Bee - Ett nytt läppbalsam som är framtaget med näringsrik, tropisk rosa grapefrukt. 100 % naturligt innehåll. 
 
Alvin & gänget - Gasen i botten - En film som lillan lär gilla!
 
Kulörtvätt oparfymerad från Grumme - Toppen att den är utan parfym! Föredrar oparfymerat, särskilt när jag tvättar barnens kläder.
 
Tandborste från Jordan - Missa inte att ni kan tävla på http://www.individualbyjordan.com och designa din egen tandborste!
 
Melon Crush från Family Fresh - Duschgel med frisk doft av söt vattenmelon och lime. Ska inviga denna redan imorgonbitti!
 
Aroma Sensations från Softlan - Tvättar som sagt gärna barnens kläder med oparfymerat tvättmedel, men när det gäller mina egna kläder använder jag gärna sköljmedel som doftar gott. Denna ska dofta mandarin och vanilj. Känns lovande!
The Swedish One från Ella's Kitchen - Perfekt att ta med när man ska på utflykt! Lillan blev helt till sig när hon såg den, men eftersom hon redan hade borstat tänderna så lovade jag att hon får ta denna imorgon.
 
Toppenbra grejer! Stort tack Loppi!

Kommentarer
Postat av: Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Fick också den :D

2016-06-24 @ 12:48:07
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: Fröken M

En riktigt bra blogbag !
Viggo tittar på Alvin & gänget om och om igen :)

2016-07-05 @ 20:39:59
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Cissi

Tjejerna älskar filmen ;) Riktigt bra blogbag ;)

2016-07-06 @ 12:47:24
URL: http://nastanperfekt.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Matbloggstoppen


Follow on Bloglovin

RSS 2.0