Kom å köp!

Idag var det loppisdags. Jag och min ena syster bokade ett loppisbord för en tid sedan, så idag var det dags att försöka kränga allt skräp vi inte vill ha kvar. Måste erkänna att det gick sisådär. Det var inte så många besökare på loppisen, misstänker att det vackra vädret gjorde att få ville gå in i en mörk sal för att köpa skräp begagnade prylar. Men en del grejer försvann iallafall och för vinsten fick det bli pizza till middag.
 
Nu sitter jag här med fötter som värker och tycker det är segt att en måndag väntar runt hörnet. Men imorgon händer en riktigt rolig sak, jag återkommer med mer info!
 
 

 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Oh skulle också behöva göra en loppis, skönt att bli av med och roligt om det kommer till användning

2016-05-01 @ 20:49:13
URL: http://sweetwords.se
Postat av: åsa i åsele

Var det barn-loppisen på Nolia området?

Enligt mig så låter barn-loppis som ett ställe där man kan fynda barn ;-)

Svar: Nästan! Barnloppisen var dagen innan, det här var en vanlig loppis :) Haha, ja så kan man ju också tolka det!! Tokfia :D
radhuslivet.blogg.se

2016-05-02 @ 07:59:14
URL: http://naltanorrland.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Matbloggstoppen


Follow on Bloglovin

RSS 2.0