LOPPIblogbag

Det är alltid lika roligt att få hem en LOPPIblogbag, de innehåller så fina och bra saker! Fick hem en sådan häromdagen och den innehöll följande saker:

Nature Rengöringsgel från Dermosil - Rengöringsgel för ansiktet som passar normal, torr och blandhy och  den ska inte torka ut eller irritera huden. Något jag verkligen behöver är en produkt som återfuktar min hud, något denna gel ska göra. Ser fram emot att prova den!
 
Safari Kvarg från Yoplait - En god kvarg för barn som innehåller D-vitamin, proteion och kalcium. Kidsen slukade dessa! Tummen upp då de är perfekta att ta med sig på sommarens utflkter.
 
Chicken Tinga från Old el Paso - Jag som ÄLSKAR kyckling jublade högt när jag hittade denna i min blogbag! Tillsätt bara lök och kyckling till detta kit så har du en riktigt god middag som väntar. Kommer absolut köpa denna i framtiden!
 
"Snobben" The Peanuts Movie - Vem gillar inte Snobben, Karl och de andra? Lillan har hunnit se filmen två gånger sen vi fick den, ett bra betyg!
 
Napphållare och mössa från Geggamoja - Nu har jag inte längre några nappbarn här hemma, men Geggamojamössor gillas. Denna kommer få pryda lillans huvud under kyligare vårdagar, perfekt!

 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Fick också den :)

2016-05-08 @ 21:29:38
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: åsa i åsele

Verkar ju bara vara bra saker :)

2016-05-09 @ 15:27:42
URL: http://naltanorrland.blogspot.se
Postat av: Lottiz

Såg inte helt fel ut. Jag har inte anmält mig till de där loppipåsarna på länge nu, kanske ska börja igen ;-)

2016-05-09 @ 20:38:50
URL: http://lottizdays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Matbloggstoppen


Follow on Bloglovin

RSS 2.0