Het present

Lyckades ta mig ner till stan idag. Insåg imorse att jag kanske borde klippa mig innan bebisen kommer, för sen lär det nog dröja innan jag tar mig till frissan är jag rädd. Tack och lov fanns det en ledig klipptid för mig och den högg jag! Efteråt strosade jag runt lite kring stadens torg och fick för mig att jag skulle köpa en present tilll sambon bara för att han är så bra. Så, vad köper man till en kräsen karl som egentligen har allt? Jo, en chiliväxt som han kan få pyssla om! Är det något han tycker om så är det chili, så nu kommer det bli drag i maten här hemma närmsta dagarna!
 
 
              Jo, han blev glad över sin present.
Iallafall efter att han förstod att det inte var en vanlig krukväxt som stod på bordet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Matbloggstoppen


Follow on Bloglovin

RSS 2.0