Kommentera mera :D

Tack för era kommentarer angående mitt inlägg om svar som hamnar i skräpkorgen! Det är alltid roligt att höra andras åsikter och ni hade alla olika tankar om det här med var man ska svara på en bloggkommentar. Det finns självklart inget rätt eller fel i det här ämnet och var och en gör som man vill. Jag kommer själv fortsätta svara på kommentarer i den andres blogg då det är det sätt som passar mig bäst (och då vet jag att den andre får mitt svar och inte hamnar i nån skräpkorg).
 
För lämna kommentarer tycker jag är kul och ett sätt att visa att jag läst ett inlägg.
 
Däremot är det en annan diskussion där någon skriver en kommentar som denna.."Hej! Hoppas du har en bra dag!" i ett inlägg där man just skrivit att man har sitt livs värsta dag. Då har den personen knappast läst inlägget...
 
Nu ska jag ut i bloggvärlden och lämna kommenterer, hej!
 
http://www.taylorclark.co/wp-content/uploads/2013/08/taylor-clark-leave-a-comment.png
 
bild från socialmediatoday.com

Kommentarer
Postat av: LindaViola - med bebis i magen!

sv; Ja, det är så himla gott! Får dricka det extra mycket nu under graviditeten för jag gillar inte mjölk så dricker inte det annars men det behövs ju för bebisen :)

2014-02-12 @ 10:20:26
URL: http://lindaviola.blogg.se
Postat av: ansepanse

jo, jag tycker också att man ska, för det första läsa inlägget och sedan skriva något om just det, vad är det annars för mening
Sv: tack :) vad snäll du är, idag verkar Maja vara bättre
kramar

2014-02-12 @ 10:30:56
URL: http://kinaguld.blogg.se
Postat av: Karin

Sv: Mitt minsta barn är ju lite större än ditt så det går att muta med lite netflix när jag verkligen måste plugga ;)

2014-02-12 @ 10:34:01
URL: http://liamojag.blogg.se
Postat av: Angela

Det är svårt de där med kommentarer.
Kommertarer som Hej kolla in min sida du kan vinna XXXXXX" skiter jag alltid i. de e ju inte direkt så att den personen har som intresse att just jag ska följa den... Typ!
Samma sak personer som väljer att svara på kommentarer inne i sin blogg.. varför skulle du vara så intressant om inte jag är det känner jag. (ibland svarar jag både i min blogg om de e frågor som rör alla som läser... men då går jag även in hos den andra och svarar med.)
Jag vill alltid ha fler som man kan följa men vill samtidigt att det ska vara åt båda hållen. Nåt utbyte behöver ju alla få. och om jag ska lära känna nån genom dennes blogg vill jag ju gärna att den lär känna mig med annars går de ju bara åt ett håll.

Svårt men jag tycker att alla ska göra som man själv vill :-)
Kram kram

2014-02-12 @ 12:00:32
URL: http://www.angelanoa.com
Postat av: Angela

Det är svårt de där med kommentarer.
Kommertarer som Hej kolla in min sida du kan vinna XXXXXX" skiter jag alltid i. de e ju inte direkt så att den personen har som intresse att just jag ska följa den... Typ!
Samma sak personer som väljer att svara på kommentarer inne i sin blogg.. varför skulle du vara så intressant om inte jag är det känner jag. (ibland svarar jag både i min blogg om de e frågor som rör alla som läser... men då går jag även in hos den andra och svarar med.)
Jag vill alltid ha fler som man kan följa men vill samtidigt att det ska vara åt båda hållen. Nåt utbyte behöver ju alla få. och om jag ska lära känna nån genom dennes blogg vill jag ju gärna att den lär känna mig med annars går de ju bara åt ett håll.

Svårt men jag tycker att alla ska göra som man själv vill :-)
Kram kram

2014-02-12 @ 12:00:32
URL: http://www.angelanoa.com
Postat av: Decdia

Jag älskar att få kommentarer, men de ska liksom visa att personen läst inlägget. Spam som tävlingar, fin blogg och sånt går bort för min del. Hellre kvalité än kvantitet!

2014-02-12 @ 14:10:34
URL: http://www.decdia.blogg.se
Postat av: Elin - Livat på torpet

jag brukar också svara på kommentarer på den andres blogg. Känns som "bättre". och om det är en fråga jag tänker att fler brukar vilja ha svar på så svarar jag även i min blogg. Jag gör så för att så vill jag helst själv ha det :)

Och imorse var en såndär morgon som allt bara flöt på PRECIS som jag tänkt. Morgonpromenad med välplogad väg, plusgrader, sen sov bönan länge så jag hann både duscha och städa själv ... ibland händer det helt enkelt ;)

Kram

2014-02-12 @ 15:51:45
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: MammaLola

Jag tycker också det är bäst att svara i den andres blogg, även om vissa portaler har direkta svarsfunktioner så når inte detta alltid fram, och man själv miss ju inte alltid att gå tillbaka och leta efter svar :)

2014-02-12 @ 22:11:15
URL: http://livsviktigt.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Matbloggstoppen


Follow on Bloglovin

RSS 2.0