Gnöl och gnäll

Lillan behagade vakna vid 3 imorse. Eller ska jag säga inatt? Sen ville hon INTE somna om trots att hon fick välling. Bara att masa sig upp med andra ord, stånk och stön! Ringarna under mina ögon har nog aldrig varit mörkare... Dessutom har det blåst full storm hela natten, så det har känts som att huset ska blåsa omkull ibland. Sömnbristen är med andra ord total!
 
Det regnar just nu och jag är inte alls upplagd för den här dagen. Insåg precis att kylskåpet är tomt och sambon hinner inte handla efter jobbet. Han ska ut med kollegorna på en tidig middag då de ska fira nån lyckad leverans. Så jag måste alltså iväg för att handla i ovädret. Jippie.
 
Men barnen är pigga och glada iallafall. Fattar dock inte hur lillan kan vara det, men det är bara att gilla läget.
 
Vad händer det för roliga saker hos er idag? Liva gärna upp min dag med alla skojigheter ni ska göra!!:D
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese Bjärstig

Känner igen mig, även här har det stormat, trodde taket skulle åka av... Å barnen med så de kom till mig i sängen och gjorde mig sällskap från ett tiden någon gång, trångt, lite sömn, men ändå mysigt... Är fredag så jag står ut, får sova i helgen då gubben kommer hem ;-D Ser fram emot det! Hoppas det går bra för dig i dag trots att du lär vara trött <3

2014-10-24 @ 08:05:21
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Theresa

Oj, det var inte dåligt vad hon var morgonpigg! :-)
Hoppas du ändå kan få lite tid att vila under dagen!
Så mycket roligt vet jag inte om det händer här heller tyvärr... Måste handla jag med... Dottern ska på halloweendisko så jag ska få fixa ordning henne, det blir ju kul såklart!!!
Ha en fin dag! Kram

2014-10-24 @ 09:45:35
URL: http://mammaT.blogg.se
Postat av: Cissi

Gäsp...men kanske kan ni tar en lur på dagen tillsammans <3

Trevlig helg önskar jag dig :)

2014-10-24 @ 09:53:22
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Lina

Oj oj, det var tidigt! Det är konstigt det där, att de små kan vara så pigga när man själv håller på somna stående :P Hoppas du får dig en vila under dagen i alla fall!

För mig blir det AW ikväll med två kompisar, en av dem har bokat bord på någon form av asiatisk restaurang - vilken har jag ingen aning om, så det blir spännande :)

2014-10-24 @ 11:01:40
URL: http://helbraflinga.blogg.se
Postat av: Anna - Vitt eller svart

Mina barn har aldrig vaknat sådär sent/tidigt och jag är tacksam för det. Det har hänt att Liten gjort det någon gång men välling har hjälpt eller så har hon åtminstone legat kvar i sängen. Vår säng alltså. Det måste vara superjobbigt med en pigg liten skrutt mitt i natten. Däremot så ammar de natten igenom, den yngsta alltså, och det är lite drygt förstås men jag har ju valt det själv.

Har en toppenhelg här och hoppas att ni har en fin söndag med sooool!

Kram på dig och dina fina!

2014-10-26 @ 10:29:15
URL: http://vittellersvart.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Matbloggstoppen


Follow on Bloglovin

RSS 2.0