Fredagsfesten

Snacka om att jag hade kul igår, det var galet roligt! Det är ett härligt gäng som jag jobbar med och det var skoj att få träffa dem utanför jobbet. En av kollegorna bjöd hem oss andra på mat och dryck och alla tog med sig sitt bästa humör. Det bjöds på buffé, bla tonfiskröra, västerbottenspaj, ugnsbakade rödbetor och annat gott! Tror jag åt en hel del mer än vad jag behövde egentligen, orkade knappt röra mig en stund efteråt.
 
Vi körde några tävlingslekar som bjöd på många skratt och ja, vi hade det jättebra helt enkelt! Jag hade dessutom turen att vinna mig ett paket "bakispiller"! Men vid 22-tiden kände jag att tröttheten smög sig på och jag hade turen att få skjuts hem. Det var en mycket glad och nöjd tjej som kröp under täcket. Inte blev det sämre av att sambon tog lillan på morgonen så jag fick sova några extra timmar. Något bakispiller har jag tack och lov inte behövt stoppa i mig idag.
 
Det var ärligt talat uppfriskande att få lämna hemmet en kväll och umgås med dessa fantatiska människor! Men ikväll är jag glad och tacksam över att få mysa hemma i soffan med familjen.
 
Tack J för en toppenfest!!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: åsa i åsele

Tonfiskröra? Recept, kanske :) Väldans länge sedan jag åt tonfisk.

Så glad jag blir att höra att Du hade skoj å var nöjd med Din utekväll... det var Du verkligen värd.

Tänkte ge Dig ett par matförslag till Din veckoplanering :)
Vi har ätit Lasange igår å baconlindad fläskytterfile idag, i morgon blir det pasta carbonara.

2015-01-24 @ 18:46:48
URL: http://naltanorrland.blogspot.se
Postat av: Madde / ★ Livet som mamma och lärare ★

Låter jättegott, och trevligt :).

2015-01-24 @ 19:28:24
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: Anonym

Det var underbart att få hänga med dig och de andra finingarna. ❤

Svar: Pöss!
radhuslivet.blogg.se

2015-01-25 @ 19:25:57
Postat av: Patrik

Kul med lite festligheter och god mat :) Tänkte säga att det var länge sedan för mig, men kom på att det är inte ens en månad sedan nyårsafton och den firades med vänner och god mat.

2015-01-25 @ 22:58:17
URL: http://patrikludvigsson.se
Postat av: anna

Härligt att komma ut lite och umgås med vänner. Kram

2015-01-26 @ 08:55:07
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Matbloggstoppen


Follow on Bloglovin

RSS 2.0